350 Cosmoplitans

Robin

kommer in på jobbet i torsdags, det är premiär för mamma mia musikalen på folkteatern i oslo och får den underbara uppgiften att ordna 350 cosmopolitans !?! till efterminglet som även abba björn och benny ska hänga på!

jag gick in i köket och tog den största grytan jag kunde hitta som blev en 75 liters.
började med att pressa lime juice till 350 cocktails, WoOoW!!
efter lite om och men så stod jag där med 37 liter cosmopolitans, in i frysen med grytan i två timmar.
och sen började gästerna droppa in och jag, christian och en jimmy smekte ut dessa cosmos på lite över fem minuter haha! plus att björn ulvaeus gillade min cosmopolitan och ville ha en till, kind of cool. or not!?! rätt mäktig syn att se 350 människor stå med ett varsitt cocktailglas... tänk så spännande en helt vanlig torsdag kan bli utan att man är helt förberedd på det .. WoOoW!

over and out.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Tjena Robin! Hoppas du har de bra, som jag förstått är du ute å flänger runtom i världen. Blev så full i skratt när jag läste om grytan och 350 cosm. De e en falubo som brukar beställa shots av mig.. sist skulle han ha 38 skakade fruktshots., haha. Jag undrar mest hur han kom fram till 38? Ha de bra!

2009-03-25 @ 17:19:56
URL: http://linneaenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0