Göteborgshelgen över

Andreas

Nu är den helt fantstiska helgen i Göteborg över. Startade med en något bakfull Andreas som steg av bussen från Oslo på Nils Ericsson terminalen i Göteborg. Min skjuss hade skrivit på facebook att det var omöjligt att hämta mig...vad är det för fel på telefon? Fredag kvällen avslutades med besök på Gretas, min första anställning inom restaurangyrket. Som då var Göteborgs STÖRSTA gayklubb! Inte riktigt lika bra drag nu som då, men ack vad kul det var...De vet hur man festar på riktigt!

På söndagen var det dags för Sm kvalet, Årets bartender 2009. Nervöst som fan, det är det alltid! vet inte varför, det bara blir så! Tyvärr gick varken jag eller Robin vidare. Men kvällen avslutades mer än värdigt! Taco, sprit, lek och goda vänners sällskap! Helt underbart! Jag var den som skulle ta det lugnt för jag skulle upp tidigt och hinna med ett tåg...vem stannade till sist och var redo att sänka sju järn till? sossar...

Nu väntar en månad av lugn och ro, massa sprit, en del iordningställande inför 50 års kalaset jag och Robin ska jobba på i juni... sa jag sprit? bra!

For life and the adventures ahead

Kommentarer
Postat av: Eie

Sprit är bra. Det gillar vi.



Mera sprit åt folket !!! :D

2009-03-27 @ 03:54:51
URL: http://eie.li

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0