Sm kvalet närmar sig

Andreas

Söndagen den 22 mars ska jag och Robin stå på hotell Rubinen i Göteborg för att delta i årets bartender, Sm i bartending. Sveriges i särklass största och mest omfattande drinktävling. 
Första året för mig i seniorklassen, har bara tävlat i juniorklassen innan. Även första gången jag inte ska vara med i freestyle mixing. Har helt enkelt inte haft tid att kastat flaskor... Vi tävlar om fem finalplatser. Totalt fyra olika sektioner, det blir alltså 20 stycken finalister. Nervöst, mycket förberedning och en hel del sprit. Efter tävlingen självklart. äh hyckla... innan och medans också! 

Jobbar mitt sista pass här i Oslo idag Torsdag, slutar runt fyra på morgonen, blir ju garanterat några avskeds öl efter jobbet. Sen tar jag en taxi till bussen som kommer att ta mig till Göteborg. Hoppas bara man lyckas bli så pass full så man somnar på direkten, men inte vaknar upp bakfull. Det handlar om teknik!

Kommentarer
Postat av: bolve

Är det någon som kan dumbo så är det du, tekniken alltså.

Tråkigt att du lämnar staden.. Kul att vi setts så mycket som vi ändå gjort (?)

syns i sommar. Puss och kram (grov ja)

2009-03-25 @ 02:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0