After Work

Andreas

After Work är ju ett väldigt välkänt ord (kommer från engelskan och betyder efter jobbet, med antydning på att alla kostymnissar som suttit inne på kontoret hela veckan äntligen ska få komma ut och leka med de andra barnen, supa sig fulla och knulla fel fru...)... Alla vet vad det innebär! Skillnaden är att After Work en fredag INTE är så vanligt för oss som jobbar inom restaurang! Det är ju då vi börjar jobba...SKIT LIV...ha ha! Sista After Worken för mig och Robin! After Worken denna otroligt härliga fredag i maj börjar på punch och slutar... ja varken jag eller Robin har direkt karaktär... så den slutar nog inne i stan, med alldeles för många järn och på tok för lite knark (Det sista var ett skämt "Jag visste inte att du var pundare")
På onsdag börjar allvaret, äntligen! nästan alla inbjudningar är utdelade (900 st) och inbjudan är god för två... om du just vaknat upp efter en blöt natt igår och känner att hjärnan inte orkar räkna kan jag hjälpa dig med det...900 gånger 2 = 1800. På söndag smäller det... ähh skit samma det e ju inget ovanligt!!! Söndagar är det vi lever för

FOR LIFE AND THE ADVENTURES AHEAD... CHEERS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0